טייס קרב: "שמים את הפוליטיקאים מעל החוק"

אסתי פלד 3 Comment on טייס קרב: "שמים את הפוליטיקאים מעל החוק"

סא"ל במיל' אופיר כורזים במשדר הצהריים: "רוצים לתת פטור לשר מלנהוג בסבירות. אף אדם או פוליטיקאי לא ראוי להיות מעל החוק. יש שופטים בישראל ואפשר לתת להם ולהאמין שביכולתם להבדיל בין סביר לבין לא סביר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סא"ל במיל' אופיר כורזים, טייס קרב, שוחח עם רוני פאלוך במשדר הצהריים על החששות מפני החקיקה המשפטית בקרב תומכי האופוזיציה. "אני באמת מצאתי את עצמי בדילמה מוסרית קשה מאוד עם החקיקה הזאת שעוברת. עשיתי כל שביכולתי להעמיק בדברים ולקרוא את החוקים וכמה שיותר פרשנויות", פתח כורזים.

"אני רואה את החקיקה הזו, אפילו את עילת הסבירות – ששמה פוליטיקאי מעל החוק וחוש הצדק הפנימי שלי אומר שבאנו כולנו מעפר ונשוב אליו ואף אדם או פוליטיקאי לא ראוי להיות מעל החוק", קבע. "על אחת כמה וכמה שרים שחורצים גורלות בתפקידם".

לדבריו: "נאלצתי לקבל את ההחלטה, הקשה והכואבת ביותר בחיי, שאני מקפיא את התנדבותי לתקופה, אינני יודע לכמה זמן".

הוא שב והדגיש כי "רוצים לתת פטור לשר מלנהוג בסבירות. יש שופטים בישראל ואפשר לתת להם ולהאמין שביכולתם להבדיל בין סביר לבין לא סביר".

עוד אמר: "מאות אלפי ישראלים יוצאים לרחובות בתחושה שחרב עליהם עולמם. אנחנו בתקופת שפל גדולה לעם ישראל. בעיני אנחנו ברגע היסטורי שנדרש בו מנהיגות, שתפקידה לאחד את כל חלקי העם הקרוע. אדם צריך לזהות שיש הבדל בין תכנית הקרב שהוא יצא איתה לבין מה שקורה בשטח. יש קרע גדול בעם וזו נקודה שצריך לעצור ולחשוב על ההשלכות".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אתה מקשקש ממש, חבל שאיש לא אומר לך זאת!! עילת הסבירות עצמה היא מעל החוק!!! מעולם לא היתה לביהמ"ש סמכות מעבר לחוק ולפרשנויות שלו המתקבלות על הדעת! כשמבטלים את עילת הסבירות, לא מתכוונים שהשר יוכל לעשות ככל העולה על רוחו, זו שטות גמורה!
    ומעבר לכך, מדוע ה"סבירות" של כמה שמאלנים בבית המשפט – שגובלת בחיי אדם! עדיפה על "הסבירות" של הבוחרים הנותנים אימון בנבחריהם!

  2. 2

    טייס יקר טייס חביב
    מעריכים את התרומה שלך אבל סליחה בלבלת את המוח לא הסברת מה יפגע בך עילת הסבירות ולא הסברת למה רק השופטים בוחרים את עצמם ולפי דעותיהם הפוליטיות
    אני מבין שאתה בצד ה "נכון" ובצד שלך אף אחד לא רוצה לתקן נוח לכם ככה.

  3. 1

    הפאשיסט היה בגלגול הקודם בלופטוואפה
    מדהים שאלה שעשרות שנים מחרפים ומגדפים על חושך מקובעות קפאון קיצוניותצקנאות ממשיכים להלל את מולך ההתאבדות בידיעה ברורה